Marketingplan catering UvA & HvA
Jaap, Wesley, Joeri en Tommer willen met dit onderzoek inzicht krijgen in de behoeften van de doelgroep van de catering binnen de UvA en HvA die betrekking hebben op de dienstverlenende voorzieningen en het aanbod omtrent catering, om vervolgens een marketingplan op te leveren voor de UvA en HvA waarin deze behoeften centraal staan.
Aanbeveling
Jaap, Wesley, Joeri en Tommer hebben een marketingplan geschreven op basis van hun onderzoek. Uit hun onderzoek kwam veel informatie en aan de hand hiervan hebben ze een aanbeveling geschreven. In hun aanbeveling schrijven ze dat er een mogelijkheid zal moeten zijn dat studenten kant en klare voeding dat vers bereid is meteen kunnen meenemen. Deze producten kunnen gezond, vegetarisch, veganistisch, warm, koud of ongezond zijn. Op deze manier wordt er geen ‘waste’ gecreëerd.
Een app geeft volgens deze vier studenten de kans. Met deze app moet de mogelijkheid zijn om broodjes, salades en maaltijden samen te stellen, te bestellen voor afhaal en online te betalen.
Creators

Jaap Mens, Wesley van Bommel, Joeri Vreeswijk en Tommer Oshman
Opleiding: Commerciële Economie, Hogeschool van Leiden
Collegejaar: 2020/2021
Docent: Elfriede Spendel
Dit onderzoek is begonnen op 8 november 2020.